3e reis: Israël - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Petra - WaarBenJij.nu 3e reis: Israël - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Petra - WaarBenJij.nu

3e reis: Israël

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 Augustus 2016 | Israel, Jeruzalem

Augustus 2016 was het dan zover. Ik ging naar Israël! Om 4 dagen te werken in 1 van de armste wijken van Jeruzalem en om de andere 6 dagen rond te trekken en het geweldige land te bewonderen. Wat een geweldige reis was het! Allereerst om daar gewoon de cultuur op te snuiven, te lopen waar Jezus heeft geleefd, Gods geliefde volk te ontmoeten! Tijdens het klussen hebben we contact gehad met de lokale bevolking, zeer bijzonder! Verder Shabbat gevierd, gedobberd in de dode zee, massada bezocht, in de graftuin geweest, naar de olijfberg geweest en nog vele dingen meer. Het was een reis om nooit te vergeten, geweldige vrienden aan overgehouden! Ik heb bezocht:
Jeruzalem, Nazareth, Galilea, Ein Gedi, Kafarnaüm, en nog meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Hoi, Zoals jullie wel weten ga ik in September voor een halfjaar naar het buitenland toe om een bijbelschool te doen. De 1e 3 maanden zullen in Letland zijn en daarna ga ik 3 maanden op outreach waarvan de locatie nog niet bekend is. Hier wil ik proberen om jullie wat up to date te houden. :) Ik kan niet beloven dat het ook lukt, maar ik ga mijn best doen.

Actief sinds 14 Juli 2017
Verslag gelezen: 13
Totaal aantal bezoekers 787

Voorgaande reizen:

21 September 2017 - 09 Maart 2018

DTS YWAM

15 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

3e reis: Israël

11 Juli 2013 - 26 Juli 2013

2e reis: Roemenië

02 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Mijn eerste reis: Letland

Landen bezocht: