Het gaat dan echt gebeuren! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Petra - WaarBenJij.nu Het gaat dan echt gebeuren! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Petra - WaarBenJij.nu

Het gaat dan echt gebeuren!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 Juli 2017 | Nederland, Nederland

Nadat ik officieel te horen heb gekregen dat ik ben toegelaten voor de DTS kon het plannen en organiseren beginnen. Zo heb ik mijn creatieve brein (en die van mijn moeder) eens ingezet om te bedenken wat ik zou kunnen doen om geld in te zamelen. Het is namelijk zo dat YWAM (Letland) grotendeels op vrijwilligers draait en ontzettend veel werk verricht, maar om dat werk te kunnen doen moeten ze wel financieel gesteund worden. Daarom wil(de) ik geld inzamelen om het project te steunen, maar ook om mijn reis te kunnen bekostigen.

Zo heb ik mandarijnenkistje versierd, houten huisjes opgeleukt, en bloemstukjes gemaakt. Dit alles heeft, samen met giften die vrienden/kennissen hebben gegeven al het mooie bedrag van €250,- opgeleverd voor het project YWAM, and still counting!

Iedereen tot zoverre al bedankt voor jullie bijdrage!

Ik ga weer verder, nieuwe acties/ideeën bedenken om geld in te zamelen. Tot leesze :)

Petra

Hoi, Zoals jullie wel weten ga ik in September voor een halfjaar naar het buitenland toe om een bijbelschool te doen. De 1e 3 maanden zullen in Letland zijn en daarna ga ik 3 maanden op outreach waarvan de locatie nog niet bekend is. Hier wil ik proberen om jullie wat up to date te houden. :) Ik kan niet beloven dat het ook lukt, maar ik ga mijn best doen.

Actief sinds 14 Juli 2017