Mijn eerste reis: Letland - Reisverslag uit Riga, Letland van Petra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis: Letland - Reisverslag uit Riga, Letland van Petra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis: Letland

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 Mei 2011 | Letland, Riga

7 jaar geleden ben ik voor het eerst naar het buitenland gegaan om vrijwilligerswerk te doen. Mijn 1e reis was Letland. Een week waarin ik heb mogen zien en ervaren hoe goed ik het eigenlijk heb. En hoe dankbaar mensen kunnen zijn met het kleinste dat ze krijgen. Mogen klussen, spelletjes doen met kinderen en mensen met een beperking, en voedselpakketten uitgedeeld! Zo bijzonder om dat te mogen doen!

Deze 1e reis heeft mijn kijk op het leven echt veranderd. En mijn verlangen om mensen in nood te helpen door vrijwilligerswerk te doen is toen begonnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Hoi, Zoals jullie wel weten ga ik in September voor een halfjaar naar het buitenland toe om een bijbelschool te doen. De 1e 3 maanden zullen in Letland zijn en daarna ga ik 3 maanden op outreach waarvan de locatie nog niet bekend is. Hier wil ik proberen om jullie wat up to date te houden. :) Ik kan niet beloven dat het ook lukt, maar ik ga mijn best doen.

Actief sinds 14 Juli 2017
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 790

Voorgaande reizen:

21 September 2017 - 09 Maart 2018

DTS YWAM

15 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

3e reis: Israël

11 Juli 2013 - 26 Juli 2013

2e reis: Roemenië

02 Mei 2011 - 09 Mei 2011

Mijn eerste reis: Letland

Landen bezocht: